Thyhallen huser mange aktiviteter, og er et vigtigt samlingspunkt for hele Thy. Det gælder både svømmecenteret, motionscenteret, sportscaféen og hallerne, som kan bookes til mange formål.
Derfor var det vigtigt at deres nye hjemmeside skulle være lige så funktionel som hallen selv, men uden at blive uoverskuelig eller forvirrende.
Design
Det første der ses, er et stort hero-element med et slideshow af billeder fra hallen. Den får siden til at virke indbydende og dynamisk. Her er også direkte adgang til Åbningstider og Rutevejledning til dem, der ikke er hjemmevante i hallen.
I næsten samme åndedræt findes quicklinks til nogle af de mest besøgte sider, samt links til vigtige undersider. Brugerens behov er i centrum for designet.
Til dem der er mindre kendte i centeret eller måske overvejer at besøge centeret for første gang, findes der en SEO-venlig tekst som fortæller om centeret, og som samtidig bidrager til sidens rangering på Google.
Det er let at navigere fra én underside til den næste via en sidemenu, så man aldrig skal ”følge brødkrummerne” for at finde tilbage.
Skulle man have spørgsmål, kan man kontakte en medarbejder direkte, eller downloade deres kontaktinformation til sin smartphone, så det er let at finde igen.
Let at opdatere og vedligeholde
Thyhallens nye hjemmeside er udviklet i Umbraco, så den er let at opdatere og vedligeholde for hallens medarbejdere. Det gør indholdet mere dynamisk, at det ikke er nødvendigt at have fat i en udvikler, ”bare for at skifte et billede eller et tlf. nummer”. Så er indholdet også mere relevant for brugeren, så det er en win-win for alle.
I Thyhallen ønskede vi en ny hjemmeside med nyt design og overskuelighed, idet der på hjemmesiden er brug for mange informationer til mange forskellige brugergrupper. Samtidig havde vi brug for et brugervenligt redigeringssystem.
Kong Gulerod har lyttet til vores ønsker og behov, og kommet med individuelle løsningsforslag og ideer tilpasset Thyhallen. Der er fundet løsninger på, hvordan øvrige bookingsystemer, eventkalender mm. kunne blive en del af den nye hjemmeside. Vi er blevet guidet og fået super service gennem hele forløbet af Kong Gulerod, som taler et ”sprog” vi kan forstå.
Om samarbejdet med Kong Gulerod siger Thyhallen:
Der er fundet løsninger på, hvordan øvrige bookingsystemer, eventkalender mm. kunne blive en del af den nye hjemmeside. Vi er blevet guidet og fået super service gennem hele forløbet af Kong Gulerod, som taler et ”sprog” vi kan forstå.
Brug for yderligere information?
Har du spørgsmål eller overvejer du at starte et projekt, så tag kontakt til mig. Jeg bider ikke.