thya_skabelsesproces

Skabelsesprocessen

Thya betyder Thy på latin, og det er lige præcis fra naturskønne Thy, at alle specialiteterne udspringer. THYA er en nystartet virksomhed, som både producerer og forhandler udsøgte specialiteter fra Thy. I forbindelse med den visuelle identitets skabelsesproces skulle der træffes forholdsvis mange design til- og fravalg, men en række ord og symboler vendte tilbage gang på gang. Ord som natur/naturligt, flora & fauna, blomst & sommerfugl, hjerte/kærlighed til det man laver, harmoni, balance, kvalitet. Sommerfuglen symboliserer bl.a. skønhed, frihed, naturlighed og elegance.

THYAs produkter

Indtil videre byder THYA på seks slags marmelader, seks slags salte og tre slags sennep. Derudover honning, æblesirup, havtorn sovs og æblemost. Dertil kommer snart to helt nye THYA snapse "Thagaard og Klitheden", og en bitter med smag fra Nationalpark Thy.

thya_white-bg

Skalérbar webshop

For THYA er en stabil og driftsikker webshop en selvfølge. En webshop i samme kvalitet, som deres produktserie, og som kan samle mange af Thy egnens specialiteter f.eks. flødeboller og chokolade fra Chokoladekurven, bolsjer fra Bon-Bon Museet og snaps og bitter fra Bumar ved Bulbjerg. Derfor faldt valget på ScepterCommerce.

Det er selvfølgelig også vigtigt for THYA, at systemet bag webshoppen kan følge trop i takt med væksten i THYA. Det være bl.a. at systemet kan håndtere THYA fra den knap så store webshop det er nu, til en forhåbentligt større webshop med brug for integration til forskellige systemer. På sigt kan man automatisere en stor del af ordrebehandlingen, og på den måde effektivisere hele arbejdsgangen.

THYA har valgt ikke at bruge købsfunktionen på deres side. Man kan stadig se alle produkter, og den er sat op som en webshop - man kan bare ikke købe direkte gennem siden.

Eksklusivt design til eksklusive produkter

THYA’s produkter er specialiteter, eksklusive og unikke. Det er derfor vigtigt, at webdesignet ikke lægger en dæmper på produktbilledernes udstråling. Samtidig skal designet på webshoppen selvfølgelig være en del af den røde tråd, som ses hele vejen igennem THYA’s visuelle identitet.

Besøg thya.dk

Brug for yderligere information?

Har du spørgsmål eller overvejer du at starte et projekt, så tag kontakt til mig. Jeg bider ikke.

Erik Vestergaard Andersen

Kontakt

Art Director   |   Rådgiver   |  Partner
Erik Vestergaard Andersen

24 47 24 33 ea@konggulerod.dk